Gta San Andreas MultiPlayer (samp) HUN
Navigation
     
Account
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
Kép
Szerver
Legyen ennek a weboldalnak saját samp szervere?

Igen
Nem
Szavazás állása
Lezárt szavazások
     
Friss

Utolsó módosítás
2013 máj. 19.
12:17

 

     
Más weblapok
 SA:MP Fórum
SA:MP Wiki
Google

     

PAWN Eszközök
     
MTA/Objectek

Object berakása  

1.: Töltsd le az mta map editort www.solidfiles.com/d/e78b/get/

1.5:[Telepítés]: Win7 vagy Vista operációs rendszeren csak a map editort telepítsétek mert akkor fog működni 
[Kép]:

 

3.: Ha feltelepítetted akkor nyisd meg a "Play MTA San Andreas" parancsikont és csinálgass mapokat

4.: Ha úgygondolod hogy kész lépj ki belőle és meny fel a 
http://gtamap.delux-host.com/converter/ weboldalra

4.5: Kattints a Fájl kiválasztás gombbra és keresd meg a mapod (Általába: C:\Program Files\MTA San Andreas\mods\map_editor\maps)

5.: Ha beimportáltuk válasszuk ki a PAWN Code for SA:MP  lehetősget és automatikusan átkonvertálja

6.: Kapsz sok CreateObject-eket. Jelöld ki az összeset és másold be a módodba az OnGameModeInit alá de ha egy FS-be akarod akkor az OnFilterScriptInit-hez

6.5: Figyelj alra hogy pontosan a return 1; felett legyen

És már készen is van :P


 

13 hozzászólás
Idézet
2012.03.21. 18:08
Lazihun

Nah én a gamemodemba raktam a cuccost, az OnGamemodeInit alá, legalulra utolsónak... elfogadja a pawno meg minden felmeek a szeróra és nincs ott a mapom ahol lennie kéne... Valaki valamilyen ötlet?  


CreateObject(4233, 1805.4813232422, -2516.8139648438, 251.05087280273, 0, 0, 0);
CreateObject(11317, 1806.5732421875, -2546.6079101563, 261.99560546875, 0, 0, 270);
CreateObject(8645, 1853.3626708984, -2507.6291503906, 251.90606689453, 0, 0, 0);
CreateObject(8645, 1824.5339355469, -2507.6477050781, 252.07574462891, 0, 0, 0);
CreateObject(8645, 1794.0316162109, -2507.3200683594, 251.90386962891, 0, 0, 0);
CreateObject(8645, 1765.1806640625, -2526.4013671875, 251.90386962891, 0, 0, 0);
CreateObject(8645, 1754.4294433594, -2514.6252441406, 251.73980712891, 0, 0, 94);
CreateObject(8645, 1768.9699707031, -2507.3459472656, 251.90386962891, 0, 0, 0);
CreateObject(8645, 1849.3050537109, -2526.7387695313, 251.90440368652, 0, 0, 0);
CreateObject(8645, 1863.0628662109, -2519.6240234375, 251.74914550781, 0, 0, 278);
CreateObject(1634, 1760.4622802734, -2516.8879394531, 252.31346130371, 0, 358, 91.999969482422);
CreateObject(3851, 1828.6342773438, -2527.2336425781, 253.19091796875, 0, 0, 270);
CreateObject(3851, 1828.2926025391, -2528.5905761719, 258.7692565918, 0, 0, 270);
CreateObject(3851, 1810.70703125, -2527.6059570313, 258.98580932617, 0, 0, 270);
CreateObject(3851, 1797.5739746094, -2552.9765625, 258.7692565918, 0, 0, 270);
CreateObject(3851, 1778.3022460938, -2546.0400390625, 258.7692565918, 0, 0, 0);
CreateObject(3851, 1784.6032714844, -2553.3559570313, 258.80108642578, 0, 0, 272);
CreateObject(3851, 1784.7487792969, -2527.9858398438, 258.80297851563, 0, 0, 94);
CreateObject(3851, 1828.6146240234, -2527.1579589844, 258.7692565918, 0, 0, 90);
CreateObject(3851, 1777.2741699219, -2546.5383300781, 258.7692565918, 0, 0, 180);
CreateObject(3851, 1784.5584716797, -2527.796875, 253.11595153809, 0, 0, 90);
CreateObject(3851, 1797.5788574219, -2527.3393554688, 253.1509552002, 0, 0, 92);
CreateObject(3851, 1810.6594238281, -2527.6042480469, 258.7692565918, 0, 0, 90);
CreateObject(3851, 1797.6309814453, -2527.6564941406, 258.7692565918, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(3851, 1828.5128173828, -2527.2336425781, 253.19091796875, 0, 0, 267.99499511719);
CreateObject(3851, 1797.4954833984, -2527.3422851563, 253.22257995605, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(3851, 1784.6799316406, -2527.796875, 253.19091796875, 0, 0, 93.9990234375);
CreateObject(3921, 1802.6411132813, -2548.6005859375, 251.73358154297, 0, 0, 0);
CreateObject(3497, 1779.619140625, -2536.1333007813, 253.37138366699, 0, 0, 262);
CreateObject(2281, 1800.0889892578, -2551.4677734375, 253.59002685547, 0, 0, 188);
CreateObject(2114, 1784.8337402344, -2536.5988769531, 251.33723449707, 0, 0, 0);
CreateObject(2032, 1799.6077880859, -2548.4772949219, 251.19609069824, 0, 0, 272);

    return 1;
}
 

Jelenleg igy van megcsinálva

Idézet
2011.08.14. 10:06
Szaszka

Martin még annyit ajánlok,hogy rakd be gamemode ba CreateObject el.

Nekem is csak úgy megy,filterbe,nem megy sajna :(

Idézet
2011.08.13. 21:25
Szaszka

Jah,bocs Martin.Nem megy,mert utána teszteltem csak le,és LS Air fölött,nincs ott :S
Valamit te baszarintottál el MTA ba...

Idézet
2011.08.11. 23:05
Szaszka

 

// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
CreateObject(4233, 1805.4813232422, -2516.8139648438, 251.05087280273, 0, 0, 0);
CreateObject(11317, 1806.5732421875, -2546.6079101563, 261.99560546875, 0, 0, 270);
CreateObject(8645, 1853.3626708984, -2507.6291503906, 251.90606689453, 0, 0, 0);
CreateObject(8645, 1824.5339355469, -2507.6477050781, 252.07574462891, 0, 0, 0);
CreateObject(8645, 1794.0316162109, -2507.3200683594, 251.90386962891, 0, 0, 0);
CreateObject(8645, 1765.1806640625, -2526.4013671875, 251.90386962891, 0, 0, 0);
CreateObject(8645, 1754.4294433594, -2514.6252441406, 251.73980712891, 0, 0, 94);
CreateObject(8645, 1768.9699707031, -2507.3459472656, 251.90386962891, 0, 0, 0);
CreateObject(8645, 1849.3050537109, -2526.7387695313, 251.90440368652, 0, 0, 0);
CreateObject(8645, 1863.0628662109, -2519.6240234375, 251.74914550781, 0, 0, 278);
CreateObject(1634, 1760.4622802734, -2516.8879394531, 252.31346130371, 0, 358, 91.999969482422);
CreateObject(3851, 1828.6342773438, -2527.2336425781, 253.19091796875, 0, 0, 270);
CreateObject(3851, 1828.2926025391, -2528.5905761719, 258.7692565918, 0, 0, 270);
CreateObject(3851, 1810.70703125, -2527.6059570313, 258.98580932617, 0, 0, 270);
CreateObject(3851, 1797.5739746094, -2552.9765625, 258.7692565918, 0, 0, 270);
CreateObject(3851, 1778.3022460938, -2546.0400390625, 258.7692565918, 0, 0, 0);
CreateObject(3851, 1784.6032714844, -2553.3559570313, 258.80108642578, 0, 0, 272);
CreateObject(3851, 1784.7487792969, -2527.9858398438, 258.80297851563, 0, 0, 94);
CreateObject(3851, 1828.6146240234, -2527.1579589844, 258.7692565918, 0, 0, 90);
CreateObject(3851, 1777.2741699219, -2546.5383300781, 258.7692565918, 0, 0, 180);
CreateObject(3851, 1784.5584716797, -2527.796875, 253.11595153809, 0, 0, 90);
CreateObject(3851, 1797.5788574219, -2527.3393554688, 253.1509552002, 0, 0, 92);
CreateObject(3851, 1810.6594238281, -2527.6042480469, 258.7692565918, 0, 0, 90);
CreateObject(3851, 1797.6309814453, -2527.6564941406, 258.7692565918, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(3851, 1828.5128173828, -2527.2336425781, 253.19091796875, 0, 0, 267.99499511719);
CreateObject(3851, 1797.4954833984, -2527.3422851563, 253.22257995605, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(3851, 1784.6799316406, -2527.796875, 253.19091796875, 0, 0, 93.9990234375);
CreateObject(3921, 1802.6411132813, -2548.6005859375, 251.73358154297, 0, 0, 0);
CreateObject(3497, 1779.619140625, -2536.1333007813, 253.37138366699, 0, 0, 262);
CreateObject(2281, 1800.0889892578, -2551.4677734375, 253.59002685547, 0, 0, 188);
CreateObject(2114, 1784.8337402344, -2536.5988769531, 251.33723449707, 0, 0, 0);
CreateObject(2032, 1799.6077880859, -2548.4772949219, 251.19609069824, 0, 0, 272);
}
#endif
 
ennyi az egész :)

2010.11.01 10:00
Martin

 Hali én egy olyan filterscriptet akartam csinálni amibe ls airport felett van egy adminház. Megcsináltam elmentettem átt covertáltam beilesztettem a kódokat az  OnFilterScriptInit-hez aztán megpróbáltam compilel ment tökéletesen. Majd be álítottam a servernek a configjába elindítottam a servert és írta hogy be tőltötte azt a scriptet. Gondoltam akkor jó de beléptem oda mentem ahova csinátam a házat de nem volt ott. Ha valaki tudja mi lehet a hiba légyszi segítsen fontos lenne. Előre is kösszi.

// This is a comment

// uncomment the line below if you want to write a filterscript

//#define FILTERSCRIPT

#include <a_samp>

#if defined FILTERSCRIPT

public OnFilterScriptInit()

{

CreateObject(4233, 1805.4813232422, -2516.8139648438, 251.05087280273, 0, 0, 0);

CreateObject(11317, 1806.5732421875, -2546.6079101563, 261.99560546875, 0, 0, 270);

CreateObject(8645, 1853.3626708984, -2507.6291503906, 251.90606689453, 0, 0, 0);

CreateObject(8645, 1824.5339355469, -2507.6477050781, 252.07574462891, 0, 0, 0);

CreateObject(8645, 1794.0316162109, -2507.3200683594, 251.90386962891, 0, 0, 0);

CreateObject(8645, 1765.1806640625, -2526.4013671875, 251.90386962891, 0, 0, 0);

CreateObject(8645, 1754.4294433594, -2514.6252441406, 251.73980712891, 0, 0, 94);

CreateObject(8645, 1768.9699707031, -2507.3459472656, 251.90386962891, 0, 0, 0);

CreateObject(8645, 1849.3050537109, -2526.7387695313, 251.90440368652, 0, 0, 0);

CreateObject(8645, 1863.0628662109, -2519.6240234375, 251.74914550781, 0, 0, 278);

CreateObject(1634, 1760.4622802734, -2516.8879394531, 252.31346130371, 0, 358, 91.999969482422);

CreateObject(3851, 1828.6342773438, -2527.2336425781, 253.19091796875, 0, 0, 270);

CreateObject(3851, 1828.2926025391, -2528.5905761719, 258.7692565918, 0, 0, 270);

CreateObject(3851, 1810.70703125, -2527.6059570313, 258.98580932617, 0, 0, 270);

CreateObject(3851, 1797.5739746094, -2552.9765625, 258.7692565918, 0, 0, 270);

CreateObject(3851, 1778.3022460938, -2546.0400390625, 258.7692565918, 0, 0, 0);

CreateObject(3851, 1784.6032714844, -2553.3559570313, 258.80108642578, 0, 0, 272);

CreateObject(3851, 1784.7487792969, -2527.9858398438, 258.80297851563, 0, 0, 94);

CreateObject(3851, 1828.6146240234, -2527.1579589844, 258.7692565918, 0, 0, 90);

CreateObject(3851, 1777.2741699219, -2546.5383300781, 258.7692565918, 0, 0, 180);

CreateObject(3851, 1784.5584716797, -2527.796875, 253.11595153809, 0, 0, 90);

CreateObject(3851, 1797.5788574219, -2527.3393554688, 253.1509552002, 0, 0, 92);

CreateObject(3851, 1810.6594238281, -2527.6042480469, 258.7692565918, 0, 0, 90);

CreateObject(3851, 1797.6309814453, -2527.6564941406, 258.7692565918, 0, 0, 269.99450683594);

CreateObject(3851, 1828.5128173828, -2527.2336425781, 253.19091796875, 0, 0, 267.99499511719);

CreateObject(3851, 1797.4954833984, -2527.3422851563, 253.22257995605, 0, 0, 269.99450683594);

CreateObject(3851, 1784.6799316406, -2527.796875, 253.19091796875, 0, 0, 93.9990234375);

CreateObject(3921, 1802.6411132813, -2548.6005859375, 251.73358154297, 0, 0, 0);

CreateObject(3497, 1779.619140625, -2536.1333007813, 253.37138366699, 0, 0, 262);

CreateObject(2281, 1800.0889892578, -2551.4677734375, 253.59002685547, 0, 0, 188);

CreateObject(2114, 1784.8337402344, -2536.5988769531, 251.33723449707, 0, 0, 0);

CreateObject(2032, 1799.6077880859, -2548.4772949219, 251.19609069824, 0, 0, 272);

CreateObject(16154, 1781.6

Idézet
2011.07.24. 13:10
Szaszka

Helló.nekem nem megy az MTA.Amikor feltelepítem,és elindítaná,kihoz egy error ablakot.Segítenétek?

Idézet
2011.05.07. 06:09
Maark

Helló.Nekem nem megy a letöltés.Mert odáig elmegy letöltöm feltelepítem, rákattolok a pay mta.... és akkor ERROR ír ki.Nemtudom,métrt de tk scriptelni... de ezt nemértem.Talán a GTA SA meg crackelelésével van a baj?

Idézet
2011.01.30. 07:44
azzeroth

Én tudok segiteni Objectes problémákban.msnem----> kssazze@freemail.hu nekem is ezek voltak a problémáim 3hónapja:D 

Idézet
2010.12.21. 20:02
Thalész

OnGameModeIni   ez mi,és holvan?

Idézet
2010.11.27. 16:36
Norbi779

 Martin


Az objecteket ne a OnFilterScriptInt alá tedd be hanem a OnGameModeInit alá. Nekem így szokott működni, és ugyan úgy be tehed filterscriptnek a szerverre. Remélem tudtam segíteni! :)

Idézet
2010.11.13. 19:50
luter

vki segitsen nekem is ez a hibám :(

Idézet
2010.11.05. 12:07
palez

nekem is pont ez a problémám

Idézet
2010.11.01. 10:00
Martin

 Hali én egy olyan filterscriptet akartam csinálni amibe ls airport felett van egy adminház. Megcsináltam elmentettem átt covertáltam beilesztettem a kódokat az  OnFilterScriptInit-hez aztán megpróbáltam compilel ment tökéletesen. Majd be álítottam a servernek a configjába elindítottam a servert és írta hogy be tőltötte azt a scriptet. Gondoltam akkor jó de beléptem oda mentem ahova csinátam a házat de nem volt ott. Ha valaki tudja mi lehet a hiba légyszi segítsen fontos lenne. Előre is kösszi.

// This is a comment

// uncomment the line below if you want to write a filterscript

//#define FILTERSCRIPT

#include <a_samp>

#if defined FILTERSCRIPT

public OnFilterScriptInit()

{

CreateObject(4233, 1805.4813232422, -2516.8139648438, 251.05087280273, 0, 0, 0);

CreateObject(11317, 1806.5732421875, -2546.6079101563, 261.99560546875, 0, 0, 270);

CreateObject(8645, 1853.3626708984, -2507.6291503906, 251.90606689453, 0, 0, 0);

CreateObject(8645, 1824.5339355469, -2507.6477050781, 252.07574462891, 0, 0, 0);

CreateObject(8645, 1794.0316162109, -2507.3200683594, 251.90386962891, 0, 0, 0);

CreateObject(8645, 1765.1806640625, -2526.4013671875, 251.90386962891, 0, 0, 0);

CreateObject(8645, 1754.4294433594, -2514.6252441406, 251.73980712891, 0, 0, 94);

CreateObject(8645, 1768.9699707031, -2507.3459472656, 251.90386962891, 0, 0, 0);

CreateObject(8645, 1849.3050537109, -2526.7387695313, 251.90440368652, 0, 0, 0);

CreateObject(8645, 1863.0628662109, -2519.6240234375, 251.74914550781, 0, 0, 278);

CreateObject(1634, 1760.4622802734, -2516.8879394531, 252.31346130371, 0, 358, 91.999969482422);

CreateObject(3851, 1828.6342773438, -2527.2336425781, 253.19091796875, 0, 0, 270);

CreateObject(3851, 1828.2926025391, -2528.5905761719, 258.7692565918, 0, 0, 270);

CreateObject(3851, 1810.70703125, -2527.6059570313, 258.98580932617, 0, 0, 270);

CreateObject(3851, 1797.5739746094, -2552.9765625, 258.7692565918, 0, 0, 270);

CreateObject(3851, 1778.3022460938, -2546.0400390625, 258.7692565918, 0, 0, 0);

CreateObject(3851, 1784.6032714844, -2553.3559570313, 258.80108642578, 0, 0, 272);

CreateObject(3851, 1784.7487792969, -2527.9858398438, 258.80297851563, 0, 0, 94);

CreateObject(3851, 1828.6146240234, -2527.1579589844, 258.7692565918, 0, 0, 90);

CreateObject(3851, 1777.2741699219, -2546.5383300781, 258.7692565918, 0, 0, 180);

CreateObject(3851, 1784.5584716797, -2527.796875, 253.11595153809, 0, 0, 90);

CreateObject(3851, 1797.5788574219, -2527.3393554688, 253.1509552002, 0, 0, 92);

CreateObject(3851, 1810.6594238281, -2527.6042480469, 258.7692565918, 0, 0, 90);

CreateObject(3851, 1797.6309814453, -2527.6564941406, 258.7692565918, 0, 0, 269.99450683594);

CreateObject(3851, 1828.5128173828, -2527.2336425781, 253.19091796875, 0, 0, 267.99499511719);

CreateObject(3851, 1797.4954833984, -2527.3422851563, 253.22257995605, 0, 0, 269.99450683594);

CreateObject(3851, 1784.6799316406, -2527.796875, 253.19091796875, 0, 0, 93.9990234375);

CreateObject(3921, 1802.6411132813, -2548.6005859375, 251.73358154297, 0, 0, 0);

CreateObject(3497, 1779.619140625, -2536.1333007813, 253.37138366699, 0, 0, 262);

CreateObject(2281, 1800.0889892578, -2551.4677734375, 253.59002685547, 0, 0, 188);

CreateObject(2114, 1784.8337402344, -2536.5988769531, 251.33723449707, 0, 0, 0);

CreateObject(2032, 1799.6077880859, -2548.4772949219, 251.19609069824, 0, 0, 272);

CreateObject(16154, 1781.6

Idézet
2010.10.02. 00:46
Piquet

 helló.azt szeretném kérdezni ha esetleg .ipl fájlt akarunk átkonvertálni Pawn Code ba akkor ott is ugyanugy a OnGameModeInit alá kell tenni vagy ugy nem lesz jó??.

_________________________________________________________________________________________________________________________

válasz:

Ugyanugy oda kel tenni.

     
Nézettség
Indulás: 2010-02-26
     
PAWN/Szkriptek
     
Tutorialok
     
Óra
     
Chat
Kérlek, felesleges dolgokat ne írj a chatbe!
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
     

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal