Gta San Andreas MultiPlayer (samp) HUN
Navigation
     
Account
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
     
Kp
Szerver
Legyen ennek a weboldalnak sajt samp szervere?

Igen
Nem
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
     
Friss

Utols mdosts
2013 mj. 19.
12:17

 

     
Ms weblapok
 SA:MP Frum
SA:MP Wiki
Google

     

PAWN Eszkzk
     
Audio plugin

Forrs: Fade, www.sampforum.hu

dv.
Ebben a tutorialban lerom hogy hogy kell kezelni Incognito Audio Pluginjt.
(Letlts lap aljn)

Akkor nzzk.
Miutn letlttted a plugint csomagold ki a szerver mappdba.
Ha kicsomagoltad, a server.cfg-be rd be a plugint.

Kd:
plugins audio

Linux esetn:

Kd:
plugins audio.so


Hogyha kicsomagoltad lthatsz egy mappt audiopacks nven. Ez trolja a hanganyagokat.
Azon bell default_pack, s another_pack.

Ezeket hagyd figyelmen kvl nem kellenek.

Hozz ltre az audipacksban egy j mappt, mindegy hogy milyen nven.
Vegyk pldnak a custom nevet!

servermappa/audiopacks/custom

Ide msold be a kvnt zenket, amiket a szerverre fel akarsz tenni.
Ajnlatos, hogy a nevket lervidtsd, mert kezelni nehezebb ha hossz.

Ha ez megvolt, akkor a szerver mappdban lvo audio.ini fjlt nyisd meg.
itt alapbl ezeket tallod:

Kd:
; audio.ini
;
; Notes:
; ------
; 1. The section names (text enclosed in brackets) correspond to the
;    folder names in the audiopacks directory.
; 2. The keys (numbers to the left) are the audio IDs, and the values
;    are the file names.
; 3. Remote files must be prefixed with http:// or ftp:// (these do
;    not need to be in your audiopacks directory).
; 4. Audio archives are marked by the key "archive" rather than an
;    audio ID. The values for these are the archive names. See the
;    readme text document in the server package for a list.

[default_pack]
1 = test.wav
2 = example.mp3
3 = track.ogg
4 = file.wma
archive = CR
archive = SCRIPT

[another_pack]
1 = http://www.website.com/example.mp3
2 = ftp://localhost/test.wav
3 = track.ogg
4 = file.wma
archive = AMBIENCE
archive = CUTSCENE


A szgletes zrjelek kz a mappk nevei vannak rva. (amik voltak default_pack, s another_pack)

Hozz ltre egy j sort, s szgletes zrjelek kz rd a mappd nevt amit ltrehoztl.
Custom plda.

Kd:
[custom]
1 = zene.mp3


a zene.mp3-at nevezd t az egyik zene fjl nevre amit betettl.
Az 1 a hang azonostja.
Ha egy j zent akarsz berakni akkor azt ajnlatos csinlod hogy a kvetkezo szmot rod be s utna a zent.
Teht pl van 3 zend. Ez gy nz ki:

Kd:
[custom]
1 = zene.mp3
2 = hang.mp3
3 = valami.mp3

(nem csak mp3-at lehet lehet wav, wma stb...)

Teht ha jat akarsz betenni csak ennyit kell:

Kd:
4 = egyhang.mp3


Aztn 5 = stb...

Ha a zenket betetted akkor ezeket is tedd a vgre:

Kd:
archive = AMBIENCE
archive = CUTSCENE


Igazbl n se tudom mire jk, de nlklk nem megy.

Ha ez ksz akkor jhet a pawn-os rsz.

Nos akkor eloszr is gyazzuk be a fggvnyknyvtrat scriptnkbe/mdunkba:

Kd:
#include <audio>


Hozzuk ltre a TCP szervert, amin a hangok s a csomagok fognak "utazni":

Kd:
Audio_CreateTCPServer(port); //ide azt a portot rd amin fut a szervered! alap: 7777


Lehet gy is, hogy ha nem tudod a portjt a szerverednek, vagy megvltoztattad:

Kd:
new port = GetServerVarAsInt("port"); //lekrdezzk a szerver portjt, s a port vltozban troljuk
Audio_CreateTCPServer(port); //Ltrehozzuk a TCP szervert


Ezutn belltjuk a csomagot.

Kd:
Audio_SetPack("custom", true); //ha igazra lltod (true) akkor a pack kldheto a jtkosoknak, ha hamis (false) akkor nem!

A custom helyre a te mappd neve kerl.

Most pedig el kell kldennk a csomagot a jtkosnak ha csatlakozik.

Kd:
public Audio_OnClientConnect(playerid)
{
Audio_TransferPack(playerid); //elkldjk a jtkosnak a csomagot
}


Ez a fggvny csak annak hvdik meg akinek van kliens oldali hang pluginja.
Ha jtk kzben lltdik be egy csomag akkor a kvetkezot kell tenni:

Kd:
public Audio_OnSetPack(audiopack[])
{
for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
Audio_TransferPack(i); //mindenkinek elkldi
}
return 1;
}


Ez mindenkinek elkldi HA a csomagot belltotta a szerver.
A belltsrl ennyit most jjjn a lejtszs.

Lejtszsnl lehetosgnk van vltozt hasznlni a trolshoz, amit majd a hang meglltsnl kell hasznlnunk.
Hozzunk ltre egy tmbt ami minden jtkosnak kln elemet ad.

Kd:
new hang[MAX_PLAYERS];


s ezutn amikor szeretnnk, lejtsszuk a hangot a jtkosunknak:

Kd:
Hang[playerid] = Audio_Play(playerid,1); //csak a megadott jtkosnak jtsza le (playerid)


Az 1-es szm a hang azonostja amit az audio.ini -be adtunk meg. (az 1 = hang.mp3 pldul)
Ennek a fggvnynek tbb paramtere is van mg, loopols (ha meg ll a zene akkor jrakezdi automatikusan), szneteltets, lemixels (<- n sem tudom mit rtenek ez alatt...)

Ha meg szeretnnk lltani a hangot, akkor az Audio_Stop fggvnyt kell alkalmaznunk.

Kd:
Audio_Stop(playerid,Hang[playerid]); //csak a megadott jtkosnak lltja meg (playerid)

Itt viszont nem az audio.ini -s azonostt kell megadni hanem amit lejtszsnl hasznltunk. (Hang[playerid])

Az alapfok kezels ennyi, a kzpfokrl is ejtek egykt szt.
Van mg lehetosg a hangok cifrzsra pldul httreffekt, 3D pozci a hangnak (csak a hatsugarn bell lehet hallani), effektek, s mg sok ms.

Ennyi lenne a tutorial remlem rtheto.

sszes fggvny + letlts:
http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=106960.0

FONTOS: Hogy halld a zenket a kliens oldali plugint fel kell tenned.

 

7 hozzszls
Idzet
2011.08.08. 18:53
Jazz

Van ilyen [FS] amivel zent lehet jtszani a serveren gy hogy mindenki hallja....

Idzet
2011.05.01. 21:48
Marci

Bocsi megvan OnFliterScriptInit, vagy OnGameModeInit, rjtem ksz mindent!

Idzet
2011.05.01. 21:45
Marci

Nekem anyi problmm lene hogy ezeket a fgvnyeket hova tegyem:

Audio_CreateTCPServer(port);
Audio_SetPack("zene", true);

Mert az elsre hibt hoz ki, mutatom:

szerver\gamemodes\cod5tdm.pwn(29) : error 021: symbol already defined: "Audio_CreateTCPServer"
szerver\gamemodes\cod5tdm.pwn(29) : error 021: szimblum mr definilt: "Audio_CreateTCPServer"

Na ijenkor mivan!!!

Kne a segtsg, a tbi az megy!!

Idzet
2011.04.25. 12:01
Csaba

nekem is az lene a problmm ,hogy hogy lehet meg csinlni azt hogy ha pl be irja vki hogy /startradio hogy szoljon a Shoutcast os rdio googleba r kerestem egy leirst talltam de nem mkszik elinditom ki irja hogy elinditotad a rdiot de nem szol... hellp pls

Idzet
2010.12.26. 19:22
Zeli

hali

n azt szeretnm krdezni hogy ez a dolog mkdne-e online rdival hogy a listen.mp3 t rakom be? pl a Rdi1 winamp ba val listenjt berakom s a szerveren berom /radio-on s elkezd szlni a Rdi1 ??

Idzet
2010.11.08. 15:13
maarkmaki

 2x rd be a parancsot amivel lejtszod
Vagy vrj hogy betltse

Idzet
2010.11.03. 16:13
lambo96

Hali megcsinltam ezt de amikor felmegyek a szerverre nem jtsza le a zent :S 

tletek?

     
Nzettsg
Induls: 2010-02-26
     
PAWN/Szkriptek
     
Tutorialok
     
ra
     
Chat
Krlek, felesleges dolgokat ne rj a chatbe!
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
     

Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    Aki szörnyekkel küzd, vigyázzon, nehogy belõle is szörny váljék. S ha hosszasan tekintesz egy örvénybe, az örvény vissza    *****    Rose Harbor, ahol a tenger suttog és a múlt sosem tûnik el teljesen. - FRPG - csatlakozz közénk te is :)    *****    Egy kikötõ, ahol minden hullám egy új kezdetet ígér. Rose Harbor, több mint egy város, egy világ a világ mögött.    *****    Rose Harbor &#8211; kisvárosi báj, nagy titkokkal - légy részese te is ennek a kalandnak :) - FRPG    *****    Óceán, erdõ, csillagfény &#8211; minden ösvény Rose Harborba vezet - aktív FRPG közösség    *****    Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ a konoha.hu -n. Nézzetek be! *** Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ!!!    *****    ÁGICAKÖNYVTÁRA - KÖNYVEK, KÖNYVEK, KÖNYVEK - ÁGICAKÖNYVTÁRA    *****    MOVIE-NIGHT -> Filmek, Sorozatok <- MOVIE-NIGHT    *****    Movie-    *****    Játssz a színekkel keress szebbnél szebb képeket, építs, szépítsd a portálod, hogy szebb és színesebb legyen a világod!    *****    Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó. 06209911123 Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó.    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél színes szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati hõszigetelését!    *****    * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. *    *****    Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!