Gta San Andreas MultiPlayer (samp) HUN
Navigation
     
Account
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
Kép
Szerver
Legyen ennek a weboldalnak saját samp szervere?

Igen
Nem
Szavazás állása
Lezárt szavazások
     
Friss

Utolsó módosítás
2013 máj. 19.
12:17

 

     
Más weblapok
 SA:MP Fórum
SA:MP Wiki
Google

     

PAWN Eszközök
     
Float függvények

 

A float függvények, és annak használata. Készítette: GangSteR]
 
 
A float utasításai csak olyan változókra vonatkozik, amelyiket Float: -alt hoztak létre.
Az a különbés a sima és a Float: -al létrehozott változó között, hogy a sima változó csak egész szám lehet példa: 5, a Float: -al létrehozott meg tized, század, ezred stb. rész is példa: 5.5, 5.55, 5.555!
 
 
Nah akkor nézzük is az utasításokat:
 
float: Átkonvertál egy egész számod törté, vagyis tizeddé, századdá, ezreddé stb.!
 
Példa: 
 
new Float:FloatValue;
new Value = 52;
FloatValue = float(Value);
  
Itt létre hoztuk a FloatValue -t, aminek az értéke az 52 lett, és az 52 átkonvertálva floattá, az 52.0 lesz!
                                                                                                                                                                                              
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 
floatadd: Összeadja a két változó értékét!
 
Példa:
 
new Float:Number1 = 2, Float:Number2 = 3;
new Float:Sum;
Sum = floatadd(Number1, Number2); 
 
Itt létre hoztuk a Sum-ot, aminek az értéke 5 lett, mivel összeadtuk a Number1+Number2 ami = 2+3 = 5!
                                                                                                                                                                                              
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 
floatsub: Kivonja az egyik változó értékét a másik változó értékéből!
 
Példa:
 
new Float:Number1 = 5, Float:Number2 = 2; 
new Float:Difference;
Difference = floatsub(Number1, Number2);
 
Itt létre hoztuk a Difference-t, aminek az értéke 3 lett, mivel kivontuk a Number1-ből a Number2-t, ami = 5-2=3!
                                                                                                                                                                                              
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 
floatmul: Összeszorozza az egyik változó értékét a másik változó értékével!
 
Példa:
 
new Float:Number1 = 2.3, Float:Number2 = 3.5;
new Float:Product;
Product = floatmul(Number1, Number2); 
 
Itt létre hoztuk a Product-ot, aminek az értéke 8.05 lett, mivel összeszoroztuk a Number1-et a Number2-vel, ami 2.3*3.5=8.05!
                                                                                                                                                                                              
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 
floatdiv: Elossza az egyik változó értékét a másik változó értékével!
 
Példa:
 
new Float:Number1 = 8.05, Float:Number2 = 3.5;
new Float:Quotient;
Quotient = floatdiv(Number1, Number2); 
 
Itt létre hoztuk a Quotient, aminek értéke 2.3 lett, mivel eloszottuk a Number1-et a Number2-vel, ami 8.05/3.5=2.3!
                                                                                                                                                                                              
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 
floatsin: Egy szinusz értéket kapunk, egy általunk megadott játékos szögéből!
 
Példa:
 
printf("The sine from 90° is %f", floatsin(90.0, degrees));
 
fügvény: floatsin(//játékos szöge, //szög módja);
                                                                                                                                                                                                   
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 
floatcos: Egy koszinusz értéket kapunk, egy általunk megadott játékos szögéből!
 
Példa:
 
printf("The sine from 90° is %f", floatcos(90.0, degrees));
 
fügvény: floatcos(//játékos szöge, //szög módja);
                                                                                                                                                                                          
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 
floattan: Egy tangens értéket kapunk, egy általunk megadott játékos szögéből!
 
Példa:
 
printf("The sine from 30° is %f", floattan(30.0, degrees));
 
fügvény: floattan(//játékos szöge, //szög módja);
                                                                                                                                                                                              
 
A Szögek módjai a floatsin, a floatcos és a floattanban: radian, degrees, grades!
 
 
Remélem érthető voltam, és remélem segítettem ezzel valakinek!

 

     
Nézettség
Indulás: 2010-02-26
     
PAWN/Szkriptek
     
Tutorialok
     
Óra
     
Chat
Kérlek, felesleges dolgokat ne írj a chatbe!
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
     

A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.