Gta San Andreas MultiPlayer (samp) HUN
Navigation
     
Account
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
Kép
Szerver
Legyen ennek a weboldalnak saját samp szervere?

Igen
Nem
Szavazás állása
Lezárt szavazások
     
Friss

Utolsó módosítás
2013 máj. 19.
12:17

 

     
Más weblapok
 SA:MP Fórum
SA:MP Wiki
Google

     

PAWN Eszközök
     
Pawno-Tutorial

Az alábbi tartalomban előfordulhat hogy 2x is fent van a weblapon. A tartalom http://pawno-tutorial.fw.hu/ ról származik!

Tutorialok

Szerver készítés 

Először is töltsünk le egy Windows-os Szervert

Ha letöltöted csomagold ki.

A szerver mappájában találsz egy filterscripts mappát ide a filterscripteket kell be rakni. Ebbe van pár alap filterscript amit a szerverhez adnak

A következő mappa a gamemodes mappa ide a gamemod-ot kell rakni ami a szervereden fog futtni.Ebben is van pár alap mod.

Aztán találunk benne egy pawno nevű mappát,ebben van a pawno program amivel mdokat,scripteket…stb lehet csinálni.

Van egy scriptfiles mappa ide az Admin script-et,stb… kell rakni(pl.:XtremeAdmin) és majd itt fogod tudni beállítani a szerveredre feljövő játékosok adatait.PL.: Ha az XtremeAdmint használod akkor abban a scriptfiles/xadmin/Users mappában van ez. Ott ez lesz:

IP=0 – ha regisztrál akkor a játékos IP címét fogja ide kiírni
Registered=0 – ide azt írja ki,hogy regisztrált a játékos vagy nem
Level=0 – ide az admin szintét irja ki
Cash=0
Kills=0
Deaths=0
Password=0 – ide a regisztrációkor beirt  jelszót írja ki
Wired=0
WiredWarnings=0
Jailed=0

Ezt be kell állítani mert ha nem állítjuk be akkor a szerver nem fog elindulni:

echo Executing Server Config... 
lanmode 0 – itt azt lehet beállítani,hogy a szerverkeresőbe látszodjon-e a szerver vagy nem(ha 0-ra állítod akkor nem lesz látható a keresőbe ha 1-re akkor látható lesz)  
rcon_password  - ide az rcon jelszót kell irni,használata: /rcon login <jelszó>
maxplayers 32 – ide a max játékosok számát kell írni (200 a max)
port 7777  - ide a portot kell írni amit a szerver IP cime után fog ki írni 
hostname – ide a szerver nevét kell írni (HUN-t írj a szerver neve elé,hogy a magyar szerverek közé tegye) 
gamemode0 – Ide a gamemods mappába lévő mod nevét kell irnod amit a szervereden fog futni 
filterscripts – ide a filterscripts mappában lévő filterscriptek nevét kell írni (az admin script nevét ird a legelejére)
announce 1 
query 1 
weburl  - ha van weboldalad akkor anak a címét ird ide 
anticheat 0 

A szervert úgy tudod bekapcsolni hogy a szerver mappájában lévő samp-server fájlra kattintasz ,ha bejöt egy fekete ablak akkor eddig jó.(ha eltünik akkor valami hiba van)

 

 

Most a samp-ba a narancssárga pipába ird be a portot amit kiválasztotál és kiadja a szervered.
_________________________

 

 

Jármű berakás

Először menjunk fel egy szerverre és ott mencsük el a kocsikat.Oda álsz a kocsival ahova akarod,hogy legyen és beirod minden egyes kocsinál,hogy /save

Vagy Debugal is beraghatod. c/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas-ban a samp-debug-ra kattintasz, ki jön egy ablak ott a Launch Debug-ra katt.Ha betöltöt ki rak Madd Dog házánál.Elmész oda ahova a kocsit akarod rakni és ott beirod, hogy: /vsel

Ki választod a járművet és minden egyes lerakot kocsi után beírod,hogy: /save

Ha leragtad a járműveket akkor ki lépsz és a c/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas-ba mész.Ott a savedpositions.txt fájlba van lementve az összes autó.Ílyesmi lesz bene:

AddStaticVehicle(433,-1784.0811,-2384.9531,34.3430,49.6050,43,0);

Ha átakarod színezni akkor az utolsó két számot kell átálítanod.

 

Ez után a mododat megnyítod Pawno-ba,megkeresed apublic OnGameModeInit() fügvényt és az alá bemásold a lementet autókat.(AddStaticVehicle)

 

 

 

Aztán a pawno-ba fent találsz egy kék nyilat(Compile/Run)arra rákatintasz ha nem ír ki errort akkor jól csináltál mindent.Utána elmented: File/Save.

Ha igy csináltál mindent akkor a szerveredbe benne lesznek a járművek.

 

 

_________________________

 

 

 

Menü készítés

 

 

 

Ebben a menüben most egy jármű spawnolott csinálok.

Mod elejére:
new Menu:car; //car helyére írhatsz mást de akkor azt használd később is.

Utána:
public OnGameModeInit()
{
car = CreateMenu("Jármű Menü", 1, 50.0, 180.0, 200.0, 200.0); //Menü neve és elhelyezkedése
SetMenuColumnHeader(car, 0, "Jarmuvek:");//alnév
AddMenuItem(car, 0, "Sultan"); //Jármű neve
AddMenuItem(car, 0, "Elegy"); //Jármű neve
return 1;
}

Írhatsz több járművet is.

Tovább:
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
if(GetPlayerMenu(playerid) == car) //ide azt amit fent a new-hez irtunk (car)
{
if(row == 0)
{
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;
new Float:ang;

GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,ang);
CreateVehicle(560,X,Y,Z +1,ang,-1,-1,-1);
SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z +3);//lespawnol
}
else if(row == 1)
{
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;
new Float:ang;

GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,ang);
CreateVehicle(562,X,Y,Z +1,ang,-1,-1,-1);
SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z +3);//lespawnol
}
}
return 0;
}

560 és 562 a jármű ID-je

Parancsra bejön a menü:
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, "/parancs", true) == 0) {
    ShowMenuForPlayer(car, playerid);//behozza a menüt(car)
    return 1;
}
    return 0;
}

 

 

_________________________

 

 

Teleport készítés

Fel megyünk egy szerverre,lementjuk a koordinátákat: /save
Aután a c/Program Files/GTA San Andreas/Rockstar Games mappában találunk egy savedpositions.txtfájlt.Ebben vannak az elmentet koordináták:
Ilyesmit fogsz kapni:

AddPlayerClass(29,332.8983,-1772.2555,4.9635,180.1024,0,0,0,0,0,0);

Ebből csak a 3 koordináta kell.(X,Y,Z)
Ezek:

332.8983,-1772.2555,4.9635

Így lesz a teleport:
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, "/parancs", true) == 0) {
    SetPlayerPos(playerid,
332.8983,-1772.2555,4.9635);
    return 1;
     }
    return 0;
}


Ki írásos teleport:

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, "/parancs", true) == 0) {
SetPlayerPos(playerid,
332.8983,-1772.2555,4.9635); //koordináta
new pName[MAX_PLAYER_NAME];
new string[256];
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(string, sizeof(string), "%s szöveg", pName);//kiírás(mindenki látja)
SendClientMessageToAll(0x993300AA, string); //Szín
return 1;
}
return 0;
}

Parancsra kiír szöveget:

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{

if(strcmp(cmdtext, "/parancs", true) == 0) {
SendClientMessage(playerid, 0x49B659FF, "szöveg");
return 1;
}
return 0;
}

0x49B659FF = szín
szöveg = ha be írod a parancsot akkor ezt fogja ki írni.

--------------------------------------------------------------

Kiírások:


1. SendClientMessage(playerid,0x00AA00AA,"szöveg");
2. SendClientMessageToAll(0x00AA00AA, "szöveg");
3. GameTextForPlayer(playerid,"~y~szöveg",5000,5);
4. GameTextForAll(playerid,"~y~szöveg",5000,5);


1. Csak az látja aki be írja a parancsot.(ha parancsba csinálod)
2. Ezt az összes szerveren lévő játékos látja
3. Ezt a képernyőre írja ki,csak az látja aki be írja a parancsot.(ha parancsba csinálod)
4. Ezt a képernyőre írja ki,mindenki látja.

0x00AA00AA = szín
~y~ = Szín
szöveg = szöveged,amit akarsz,hogy ki írjon
5000 = ennyi ídeig fogja ki írni a szöveget
5 = betűtipus

Game Text Színek

~y~ = sárga
~b~ = kék
~r~ = piros
~g~ = zöld
~w~ = fehér

Színek:

#define COLOR_DARKORANGE          0xFF7318FF
#define COLOR_SYSTEM              0xEFEFF7AA
#define COLOR_BLUE                0x0000FFAA
#define COLOR_GREY                0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN               0x33AA33AA
#define COLOR_YELLOW              0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE               0xFFFFFFAA
#define COLOR_WITHE               0xFFFFFFAA
#define COLOR_PURPLE              0x9900FFAA
#define COLOR_BROWN               0x993300AA
#define COLOR_ORANGE              0xFF9933AA
#define COLOR_CYAN                0x99FFFFAA
#define COLOR_TAN                 0xFFFFCCAA
#define COLOR_PINK                0xFF66FFAA
#define COLOR_KHAKI               0x999900AA
#define COLOR_LIME                0x99FF00AA
#define COLOR_BLACK               0x000000AA
#define COLOR_TURQ                0x00A3C0AA
#define COLOR_LIGHTBLUE           0x00BFFFAA
#define COLOR_GREENISHGOLD        0xCCFFDD56
#define COLOR_LIGHTBLUEGREEN      0x0FFDD349
#define COLOR_NEUTRALBLUE         0xABCDEF01
#define COLOR_LIGHTCYAN           0xAAFFCC33
#define COLOR_LEMON               0xDDDD2357
#define COLOR_AQUA                0x7CFC00AA
#define COLOR_WHITEYELLOW         0xFFE87DAA
#define COLOR_BLUEAQUA            0x7E60FFAA
#define COLOR_GREENYELLOWWHITE    0xCBFF45AA
#define COLOR_DARKBLUE            0x15005EAA
#define COLOR_RED                 0xAA3333AA
#define COLOR_ULTRARED            0xFF0606FF
#define COLOR_WARNING             0xFB0000FF
#define COLOR_VIOLET              0x8F698FFF

Ékezetes GameText:

~ = á
ž = é
˘ = í
¦ = ó
¨ = ö
§ = ő
Ş = ú
¬ = ü
« = ű

_________________________

Alap beállítások

public OnGameModeInit fügvényhez:
Fegyver használat interiorban:

AllowInteriorWeapons(1);

Gyors futás

UsePlayerPedAnims();

Idő

SetWorldTime(13); //mindenkinek enyi lesz az idő

Idő

SetPlayerTime(playerid,12,00); //egy játékosnak enyi lesz az idő

Idő járás

SetPlayerWeather(playerid,5);

5 = Időjárás száma

GameMod nevének beállítása

SetGameModeText("Név");

public OnPlayerSpawn függvényhez:

Pénz beállítása

GivePlayerMoney(playerid, 1000);

1000 = enyi pénzel fog indulni a játékos

Scorre beállítása

SetPlayerScore(playerid,0);

0 = ennyi scoréval fog indulni a játékos
_________________________

Csatlakozás/távozási kiírás


Csatlakozás:
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new pName[MAX_PLAYER_NAME];
new string[46];
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(string, sizeof(string), "%s csatlakozott a szerverre.", pName);
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string);
return 1;
}
Ezt hagyd meg: %s

A zöld írást átírhatod amire akarod
Amit sárgával írtam az a szín.

Távozás:
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
 new pName[MAX_PLAYER_NAME];
    new string[56];
    GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));

    switch(reason)
    {
        case 0: format(string, sizeof(string), "%s elment. (Időtúllépés)", pName);
        case 1: format(string, sizeof(string), "%s elment. (Kilépett)", pName);
        case 2: format(string, sizeof(string), "%s ki lett dobva. (Kick/Ban)", pName);
    }

    SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string);
return 1;
}

Ezt hagyd meg: %s
Amit kékkel írtam azt átírhatod.
A sárgával írt a szín.(ilyen színel fogja ki írni a szöveget)
_________________________

Belépési kiírás:

Aki fel megy a szerverre annak ezt a szöveget fogja kiírni.
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GameTextForPlayer(playerid,"~r~szöveg",5000,5);
SendClientMessage(playerid,0x00BFFFAA, "szöveg");
return 1;
}

szöveg = ezt fogja kiírni
0x00BFFFAA = Szín
5000 = ennyi ideig fogja kiírni a szöveget
5 = betűtipus
_________________________


Mapikon lerakás

public OnPlayerConnect(playerid)
{

SetPlayerMapIcon(playerid,0,430.8081,2530.2119,16.6034, 5, 3);
return 1;
}


0 = ha több ikont raksz akkor sorba kell rakni,ugyhogy ez 0,ha raksz mégegy ikont akkor annál 1 legyen
Aztán a 3 koordinátát kell megadnod: X,Y,Z
5 = ez a mapikon ID (az ID-k menüben kers rá a ikon ID-kre
3 = a mapikon színe
_________________________

Meghalos üzenet:

Ha a játékos meghal akkor ezt írja ki:
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
GameTextForPlayer(playerid,"~r~Meghalt~l!!!",5000,5);
return 1;
}

5000 = ennyi ideig fogja kiírni a szöveget
5 = betűtipus

Ha a játékos meghal akkor a nevét is ki írja,amit ki ír azt mindenki látja:
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{

new pName[MAX_PLAYER_NAME];
new string[256];
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(string, sizeof(string), "SERVER: %s meghalt!", pName);
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA, string);
return 1;
}
_________________________

Jármű kiírás

Ha a játékos beszáll a járműbe akkor ezt írja ki:
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
GameTextForPlayer(playerid,"~y~szöveg",5000,5);
return 1;
}
5000 = ennyi ideig fog megjeleni a kiírás
5 = betűtipus
~y~ = szín

Ha a játékos kiszál a járműből akkor ezt írja ki:
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
GameTextForPlayer(playerid,"~y~szöveg",5000,5);
return 1;
}
5000 = ennyi ideig fog megjeleni a kiírás
5 = betűtipus
~y~ = szín
_________________________

Skin megváltoztatása:

public OnPlayerCommand függvényhez írd ezt:
if(strcmp(cmdtext, "/parancs", true) == 0) {
    SetPlayerSkin(playerid,203);
    new pName[MAX_PLAYER_NAME];
    new string[256];
    GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
    format(string, sizeof(string), "%s szöveg", pName);
    SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA, string);
    return 1;
    }
    return 0;
}
Ha a játékos be írja a parancsot akkor a skin-e a 203-mas ID-jű skinre váltózik és az összes szerveren lévő játékosnak kiírja, annak a nevét aki beírta a parancsot és az utána írt szöveget.
203 = Skin ID
Ezt hagyd meg: %s
szöveg = a név után kiírt szöveg
0xFFFFFFAA = szín
_________________________

Kamera beállítása skin választásnál

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    SetPlayerPos(playerid, 291.8668,2533.6326,25.3828);
    SetPlayerCameraPos(playerid, 289.0610,2535.2292,25.2842);
    SetPlayerCameraLookAt(playerid, 291.8668,2533.6326,25.3828);
    return 1;
}

SetPlayerPos:
 itt fog állni a skin
SetPlayerCameraPos: itt lesz a kamera
SetPlayerCameraLookAt: erre fog nézni a kamera

_________________________

Timer készítés

A mod elejére:

forward Spaming();

public OnGameModeInit() fügvény alá írjuk be ezt:

SetTimer("Spaming",0500000,1);

0500000 = enyi idönként fogja csinálni aminek be állítod


Itt a timer funkcióját állítjuk be:

public Spaming()
{
SendClientMessageToAll(0x33AA33AA,"szöveg");
return 1;
}

0x33AA33AA = Szín
szöveg = szöveg,amit kiír

Itt most 5 percenként fogja kiírni a szöveg-et.
A timernek más funkciót is adhatsz.

_________________________

Alap Admin parancsok

A public OnPlayerCommand fügvényhez:

if(strcmp(cmdtext, "/parancs", true) == 0) {
if(IsPlayerAdmin(playerid)) //csak admin használhatja ezt a parancsot
SetPlayerHealth(playerid,100); //100-ra tölti az életett
SetPlayerArmour(playerid,100); //100-ra tölti a páncélt
GivePlayerWeapon(playerid,359,100); //fegyver adás
359 = fegyverID 
100 = löszer
SetPlayerHealth(playerid,999999999); //God Mod (élet)
SetPlayerArmour(playerid,999999999); //God Mod (páncél)
Jármű visszaállítása:
new VehicleID;
VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehicleZAngle(VehicleID,-1);
Chat box megtísztítása:
SendClientMessageToAll(COLOR_GREY," ");
SendClientMessageToAll(COLOR_GREY," ");
SendClientMessageToAll(COLOR_GREY," ");
SendClientMessageToAll(COLOR_GREY," ");
SendClientMessageToAll(COLOR_GREY," ");
SendClientMessageToAll(COLOR_GREY," ");
SendClientMessageToAll(COLOR_GREY," ");
SendClientMessageToAll(COLOR_GREY," ");
SendClientMessageToAll(COLOR_GREY," ");
SendClientMessageToAll(COLOR_GREY," ");
SendClientMessageToAll(COLOR_GREY," ");
GameTextForAll("Az admin megtisztitota a chatbox-ot.", 5000, 5);
5000 = ennyi idegi fogja kiírni a szöveget
5 = betűtipus
Jármű megjavítása:
new VehicleID;
VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehicleHealth(VehicleID,1000);
Ha az 1000-et nullára állítod akkor a jármű kigyulad.
Jármű színezése:
new VehicleID;
VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
ChangeVehicleColor(VehicleID,3,3);
3,3 = szín (itt most piros) (a letöltések menüben letöltheted a szín ID-ket.)
Jármű lespawnolása:
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;
new Float:ang;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,ang);
CreateVehicle(556,X,Y,Z +1,ang,-1,-1,-1);
SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z +3);
+3 = a játékostól ennyi távolságra rakja le a járművet
556 = Jármű ID
________________________

Textdraw készítés

Menj bele a paint-be és ott nyis meg egy 800x600-as képet.Az egeret huzd oda ahova akarod,hogy legyen a textdraw.Ha oda huztad akkor néz meg,hogy lent milyen számot írt ki.PL.: 168,461 (ez kb lent középen van)

Mod elejére:
new Text:textdraw;

Aztán a kiírás és a helye:
public OnGameModeInit()
{
textdraw = TextDrawCreate(168,461,"szöveg");
return 1;
}
168,461 = itt lesz a texdraw helye
szöveg = ezt fogja kiírni

Itt színezheted a textdrawot:
Ha a játkos fellép a szerverre akkor látható lesz a textdraw:
public OnPlayerConnect(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:textdraw);
TextDrawBackgroundColor(textdraw,0x33AA33AA);//háttérszín
TextDrawColor(textdraw,0x000000AA); //szövegszín
return 1;
}

Itt színezheted a texdrawot:
Ha a játékos meghal akkor is látható lesz a texdraw:
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid,textdraw);
TextDrawBackgroundColor(textdraw,0x33AA33AA);//háttérszín
TextDrawColor(textdraw,0x000000AA); //szövegszín

return 1;
}

     
Nézettség
Indulás: 2010-02-26
     
PAWN/Szkriptek
     
Tutorialok
     
Óra
     
Chat
Kérlek, felesleges dolgokat ne írj a chatbe!
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
     

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal